A week of first impressions - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisanne Linders - WaarBenJij.nu A week of first impressions - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisanne Linders - WaarBenJij.nu

A week of first impressions

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

18 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Goedafternoen rieders,
Let mee tel joe wat ai have bien up toe in mai London laife!
De eerste week zit erop.. Veerle en ik hebben echt van alles gedaan en van alles gezien. Maar Veer en ik zijn niet Lisanne en Veerle zonder reden. Jaja bloopers gebeuren bij ons regelmatig. Zoals ook zondag.. Veer en ik meende de wasmachine aan te zetten, alles ingesteld en een blouseje van Veer erin. Alles deed het prima en ik ging koken. Op een gegeven moment zag ik dat het mouwtje van het blouseje tussen de deur zat. (de wasmachine staat in de keuken) Oftewel het blouseje is doormidden. En we krijgen de deur NOG STEEDS NIET open.. (de monteur is al gebeld) We hebben wel echt geluk dat er boven nog een wasmachine is waar we onze was in kunnen doen. Vraag me niet hoe we dit voor elkaar hebben gekregen, maar het is wel knap lastig..
Maandag zijn we naar de Abercrombie en Fitch winkel geweest, deze ligt in de duurste winkelstraat van heel europa! (tussen Oxfort Street en Piccadilly Circus) Was echt niet normaal hoe groot deze gebouwen waren. En wat voor auto’s er hier voorbij komen. Voor de autoliefhebbers, de moeite waard om eens te gaan kijken. Voor de niet zo autoliefhebbers koop oordopjes want er scheurt regelmatig een Ferrari of een Porsche langs je.
Woensdag zijn we naar de Big Ben geweest. We hebben zo een geluk met het weer hier dat het alleen maar zon was. Ook hebben we zover gelopen dat we vanzelf bij Buckingham Palace uit zijn gekomen, dus daar hebben we ook eventjes gekeken. Het leuke van Londen is dat er allemaal kleine parkjes zijn waar je kunt gaan lunchen. Dus dat hebben Veer en ik ook gedaan. Het was ook zo een straf om in de zon te liggen? En stiekem we voelde ons echt thuis want overal waar we keken stonden TULPEN! Toch nog een klein beetje thuis geweest dus!
Donderdag zijn we naar de wisseling van de wacht bij Buckingham Palace geweest kijken. Ik ben er al een keertje geweest, maar het was echt super druk, maar ook lekker weer! We zijn maar op wat muurtjes gaan klimmen, want dit was de enige manier om iets te zien? (ja zelfs met mijn lengte was het onmogelijk..)Toen de hele show voorbij was zijn we weer opnieuw de metro ingegaan. Na wat drama met het opwaarderen van onze Oyster Card zijn we naar Harrods gegaan! Ongelofelijk wat je daar allemaal vind. Juwelen, kleding, tassen, schoenen en toen we de chocolade afdeling binnen liepen zijn we maar zo snel mogelijk naar buiten gegaan! (verleiding was te groot..)
Achteraf gezien is de eerste week echt voorbijgevlogen? Volgende week zal al helemaal anders zijn, want we beginnen woensdag met onze stage! Ik ben super benieuwd hoe het daar is, maar ik laat jullie weten hoe het daar gaat!

I’ll see you soon then!
X Lisanne

  • 18 April 2014 - 17:34

    Tiny:

    Ha meissie,
    Haha, wat een leuk verslag! Heb je de wasmachine al gelijk gemold. Let maar op dat het geen verslag met allemaal bloopers wordt! Groetjes lieverd en tot gauw! XXX mama

  • 18 April 2014 - 21:29

    Tineke:

    Leuk, dat je veel ziet van Londen, alleen maar leuk. Harrods blijf ik leuk vinden, maar ook Liberty. Geniet nog even van het paasweekend(oyster) heerlijke cadburychocolat. Succe met de stage en vooral met je Engels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2014

We are coming home!

15 Juni 2014

Nog maar een paar weekjes..

24 Mei 2014

Sorry, I'm a bit late!

05 Mei 2014

Op een onbewoond eiland!!

25 April 2014

Internship!
Lisanne

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 7593

Voorgaande reizen:

26 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: