first night in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisanne Linders - WaarBenJij.nu first night in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisanne Linders - WaarBenJij.nu

first night in London

Door: Lisanne Linders

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

12 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Gooooooodafternoon,

Second day in London, and I love it! Maar wat een reis zeg. Alleen maar een kanaal overgestoken, maar is toch best ver. Afscheid nemen ging best gemakkelijk voor mijn gevoel, en het vliegen was een en al lol met krijsende kinders achter me. Volgens mij trek ik die aan ofzo, want iedere keer als ik vlieg heb ik daar wel last van? Vanuit Stansted Airport naar de trein, ook dit was erg interessant vanwege onze koffers (niet bepaald handig die 2 zware koffers..)

De trein stopte in Liverpool Street, hier konden we overstappen op de metro die ons naar Edgware Road bracht-> hier was het kantoor van onze grote vriend Vishal, die onze kamer had geregeld. Met de sleutel van Veerle's kamer (mijn kamer kreeg ik vandaag pas) en 4 koffers weer die metro in en op naar Hendon Central. Waar je natuurlijk nog nooit geweest bent is het best lastig om de weg te vinden. Oftwel we hebben een uur gedaan over wat normaal 7 minuten is. We zitten best gelegen op onze kamer! We hebben een huisgenoot die andersom leeft. Hij slaapt overdag en werkt 's nachts. Vraag me niet wat voor werk hij doet want heb hem nog nooit gezien? Wel weten we dat hij gezond leeft want de koelkast ligt vol met gezonde groente en andere etenswaren. Misschien wel een goed voorbeeld?
Het volgende probleem kwam: we moesten gaan slapen.. Ik weet zeker dat ik later NOOIT in een stad ga wonen, want al die gillende meiden, vuilniswagens en racende ferrari's zijn niet bepaald leuke geluiden als je wilt gaan slapen? Na een korte nacht met wenig slaap zijn we maar opgestaan. We hebben een heerlijk nutella ontbijt gehad en met volle moed weer terug naar het metrostation gegaan, om mijn sleutels op te gaan halen. En toen ging het natuurlijk mis. Lisanne heeft vaker met de metro gereisd en dat vraagt natuurlijk om problemen als je mij dan de weg laat wijzen: Jup, we gingen de verkeerde kant op-.- typisch, i know. Na wat gelach van Veerle toch maar de metro uitgestapt en de volgende gepakt. Sleutels gehaald en op naar OXFORT STREET!!!!! We moesten namelijk handdoeken en dekbedovertrekken hebben voor onze kamers. Dit was ook makkelijker gezegd dan gedaan want hier liepen we ook weer de verkeerde kant op? Nee dit keer mijn schuld want Veerle meende ook dat we goed liepen:)

Met zware tassen weer de metro in en terug naar onze kamers. Ik mis mijn fiets nu al want hier heb je alleen maar heuvels? Ik denk dat ik afgetraind terug kom hihi. Het is erg mooi hier? We hebben een heel mooi park aan de overkant van de straat en een kerk? Wat overigens ook erg vreemd was, want Veerle en ik liepen vanmorgen naar Hendon Central en we kwamen erg veel groepjes mensen tegen met hoedjes op en zwarte kleren, ik denk dat we in een of ander gelovig gehucht terecht zijn gekomen? Wat leuk is want heb Veerle zover gekregen om een keertje naar een mis te gaan! Hier krijgen jullie vast en zeker verslag van:)

Nou is het toch toevallig? Ik ben druk bezig met typen en komt er een huisgenootje naar beneden? Kei leuke duitse meid. Heel artistiek, dus dat is altijd kei leuk. Ze zegt dat iedereen in dit huis erg gezellig is, maar dat we elkaar niet vaak zien? Gaan wij verandering in brengen!!

Nu zijn we helemaal gesetteld en kan niet wachten totdat mijn stage begint!!

I'll see you soon then!!
X Lisanne

p.s. Tip van de week voor de reizigers naar the UK: neem geen 2 koffers mee, DRAMA!! Ik heb echt geen idee hoe vaak ik ergens tegenaan ben gebotst? Goodluck!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2014

We are coming home!

15 Juni 2014

Nog maar een paar weekjes..

24 Mei 2014

Sorry, I'm a bit late!

05 Mei 2014

Op een onbewoond eiland!!

25 April 2014

Internship!
Lisanne

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 1670
Totaal aantal bezoekers 7591

Voorgaande reizen:

26 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: